nyt alkoi kesäloma ja sen jälkeen olemme jo kolmosia. erittäin jännää on se, että syksyllä mukaan kuvioihin tulevat myös uudet ykköset! on mielenkiintoista nähdä, minkälaisia ihmisiä sieltä tulee. uskon, että siellä on paljon myös kokeneita tyyppejä ja mua paljon vanhempia. toivon, että siellä olisi lahjakkaita ja innokkaita oppilaita. voi olla, että siellä on kokeneempia tuottajia kuin mitä minä olen nyt, mutta ei se haittaa, koska tämä ei ole mikään kilpailu. jokainen kehittää omaa itseään. toivon että meillä olisi jotain yhteisiä kursseja tai projekteja, niin pääsisi tutustumaan.

tunnen nyt olevani paljon enemmän tuottaja kuin ekalla mutta vielä on paljon opittavaa. en ota paineita siitä että mennään jo kolmannelle. siellähän sitä oppii!

viimeisellä kouluviikolla oli vanhempien opiskelijoiden seminaareja. ne kuullostivat selväjärkisiltä, osa jopa yllättävän pinnallisilta. siitä olin aika yllättynyt. mua ei erityisemmin kauhistuta opinnäytetyö, onhan siihen kuitenkin niin kauan aikaa. haluaisin tehdä kirjallisen jostakin mainosalaan liittyvästä. on varmasti aika rankka prosessi etsiä tietoa ja kirjoittaa kaksi laajaa ja syvällistä tekstinippua, mutta jos valitsee kivat aiheet niin sittenhän se voi jopa olla ihan hauskaa!