tällä hetkellä mua kiinnostaa eniten mainonta, koska se on mulle tutumpaa kuin elokuvat/tv/uusmedia. viime kesän kurkistus sai mut totisesti kiinnostumaan mainosalalla työskentelystä projektipäällikkönä.  toisaalta myös tv-puoli kiinnostaa, ja oon iloinen että meen kesällä sen pariin töihin niin näen, onko se oikeasti mun juttu.

mun on vähän vaikea päättää, haluanko olla luovassa puolessa mukana. oon nuorempana ollut itse taitelija ja luova enkä haluais täysin kuihduttaa mielikuvitusta joka mulla on ollut joskus aika hervoton :D (no kyllä mä vieläkin keksin toisinaan aika ufoja juttuja) toisaalta nyt kun tuotan teatteria, niin ei mulla kauhasti ole intressejä taiteelliseen puoleen, jätän sen täysin ohjaajalle ja intoilen tuotannollisen puolen kanssa. ehkä tuotantovillitys menee jossakin vaiheessa ohi ja sitten haluan laajentaa sinne taiteen puolelle! tätä odotellessa kirjoitan vaikka runoja ettei taidehermosolut kuole :) ja heitän tyhmiä letkautuksia luokassa.

ainon hakea joo-opintoihin syksyksi ja haluaisin ottaa kursseja jotka liittyy mainontaan, markkinointiin, luovaan sekä asialliseen kirjoittamiseen, esiintymiseen ja puhumiseen. nää tuntuu tällä hetkellä eniten omalta jutulta!

 

ps. lisäisin tuottajallisiin megataitoihin vielä sen, että haluaisin kyvyn olla monessa paikassa samaan aikaan.